Turkcell, Türkiye’yi futbolla coşturacak
Turkcell’in Kulüpler Birliği Vakfı işbirliği ile Süper Lig’de her hafta bir karşılaşma ‘Turkcell Haftanın Maçı’ adı altında oynanacak. Spor karşılaşmalarını Anadolu’da festivale dönüştürmeyi ve taraftarları statlara çekmeyi hedefleyen proje kapsamında ilk maç, Antalya’da Antalyaspor – Medipol Başakşehir takımları arasında 17 Ocak’ta yapılacak.
Spor Toto Süper Lig resmi iletişim sponsoru Turkcell, ‘Futbol Ne Güzel Şey’ söylemiyle Türk futbolunun marka değerinin yükselmesine katkı sağlamayı amaçlıyor. Bu çerçevede Kulüpler Birliği Vakfı (KBV) ile işbirliği yaparak vakfın ana sponsoru olan Turkcell, ‘‘Haftanın Maçı’’ projesini hayata geçiriyor. Turkcell Haftanın Maçı’nın ilk karşılaşması, Antalyaspor-Medipol Başakşehir maçı olacak. Antalya Arena’da oynanacak karşılaşma 17 Ocak Pazar günü saat 13.30’da yapılacak.
Turkcell etkinlik alanında futbolcularla tanışma ve maç bileti kazanma fırsatı
Yeşil sahanın coşkusunun Antalya’ya taşınacağı “Turkcell Haftanın Maçı” etkinliğinin ilki 16-17 Ocak tarihlerinde gerçekleşecek. Etkinlikler 2 gün boyunca 10.00-22.00 saatleri arasında düzenlenecek. Karşılaşmayı izlemek isteyen 1000 taraftara, Turkcell etkinlik alanında ve Antalya’daki Turkcell mağazalarında maç bileti hediye edilecek. “Turkcell Haftanın Maçı” kapsamında futbolseverler tuttukları takımın oyuncularıyla da tanışma şansı yakalayacak. Antalyaspor oyuncuları, maçtan bir gün önce etkinlik alanını ziyaret edip futbolseverlerle birbirinden eğlenceli aktivitelerde keyifli saatler geçirecek. Maçı izlemek için gerekli Passolig kartı olmayan futbolseverler ise Turkcell etkinlik alanında ücretsiz olarak kart sahibi olacak.
Turkcell’in 13 yıllık futbol yolculuğu
Futbola desteğine ilk olarak 2002 Dünya Kupası öncesi A Milli Takım sponsorluğuyla başlayan Turkcell, 2003-2010 yılları arasında Anadolu kulüplerine göğüs reklamı sponsoru oldu. Turkcell bu dönemde Anadolu kulüplerine 100 milyon TL’yi bulan maddi destekte bulundu. 2005-2010 yıllarında da Süper Lig’in ilk isim sponsoru olan Turkcell, 2010’dan günümüze Türkiye Futbol Federasyonu’nun ana sponsoru olarak Türk futboluna değer katmaya devam ediyor. Turkcell’in tüm bu çalışmaları kapsamında 13 yılda Türk futboluna sağladığı toplam destek ise 400 milyon TL’ye ulaştı.