Turkcell, Türkiye’nin geleneklerinden ilham alan sürdürülebilirlik reklam filmini yayınladı

Turkcell “Türksel Hareketler” kampanyasının yeni reklam filmini yayınladı. Çevreci dönüşüm vurgusu yapılan ve ünlü oyuncu Kerem Bürsin’in rol aldığı reklam filminde, Türkiye’nin geri dönüşüm geleneklerinden yola çıkılarak, Turkcell’in yenilenebilir enerji yatırımları vurgulandı.

Sürdürülebilirlik ve yenilenebilir enerji yatırımlarında sektörünün lideri olan Turkcell, bu alandaki yatırımlarını vurgulayan yeni reklam filmini yayınladı. Filmde toplumun farklı kesimlerinden ve yaş gruplarından bireylerin eski nesneleri saksıya dönüştürme geleneği mizahi bir dille aktarıldı. Bu gelenekten yola çıkarak, Turkcell’in güneş enerjisi santrali (GES) ve rüzgâr enerjisi santrali (RES) gibi yenilenebilir ve çevreci enerji yatırımları izleyiciye aktarıldı.

 

Mustafa Alcan: “Yeni reklam filmimiz, sürdürülebilirliğin bizim geleneklerimizde zaten var olduğunu fark etmemizi sağlıyor.”

Turkcell Kurumsal İletişim, Medya ve Marka Yönetimi Direktörü Mustafa Alcan, “Turkcell olarak yenilenebilir enerji yatırımlarını ülkemizin geleceği için kritik önemde görüyoruz. 7 ilde 11 lokasyonda devreye alınacak olan toplam 300 MW kurulu güce sahip güneş enerjisi santrallerimiz (GES) ve işlemekte olan rüzgar santrallerimizle (RES) sektörümüzde lideriz. Sürdürülebilir bir gelecek için yaptığımız bu önemli yatırımları yeni reklam filmimiz ile duyurmak istedik. Tükettiğimiz enerjinin tamamını kendi santrallerimizle karşılama motivasyonuyla çalışırken bunun teşvik edici olacağını da düşünüyoruz. Bu film, yeni reklam yolumuz olan Turkcell Hareketlerin ikincisi.  Filmde, eski eşyaları atmak yerine farklı amaçlar için dönüştürerek endüstriyel üretimin doğaya zararını minimize eden ve “bize has” diyebileceğimiz davranışlardan ilham aldık. İç görüsü hayatın içinden, kreativitesi güçlü olan bu filmde emeği geçen tüm çalışma arkadaşlarıma teşekkürlerimi sunuyorum.”

Turkcell’in yenilenebilir enerji yatırımlarını öne çıkaran ve çevre dostu bir yaşam tarzını anlatan reklam filminde; eski lastiklerden çaydanlıklara, yoğurt kaplarından tencereye kadar birçok nesnenin farklı yöntemlerle kullanılması fikri işleniyor. Film hem doğaya duyarlı bir yaklaşımın hem de geri dönüşümün önemini tanıdığımız bir yöntemle anlatıyor.

 

Reklam filmini izlemek için tıklayın: https://www.youtube.com/watch?v=DQ-goFx9VPA

 

KÜNYE:

Kurumsal İletişim Medya & Marka Yönetimi Direktörü

Mustafa Alcan

 

Marka İletişim Ekibi:

Özlem Arın

Doğan Kurt

Tuğba Özkan

Hakan Pamukçu

 

Dijital İletişim Ekibi:

Taha Güvendi

Damla Tütüncü

 

Medya Planlama Ekibi:

Dilek Kafalı

Süheyla Güleçyüz

 

Kurumsal İletişim Ekibi:

Buket Uluçay Eroğlu

İsmail Sümengen

 

Medya Planlama Ajansı: Staff Media

CCO: Ayça Kargıner

Head Of Digital: Tuğhan Kartal

Digital Director: Sercan Akdağ

Offline Director: Sezen Taştemel

 

Reklam Ajansı:Rafineri 

CCO: Emre Kaplan

ECD: Can Erdoğan

Kreatif Direktör: Cihan Akköse, Ozan Aslan

Yaratıcı Grup Başkanı: Haydar Öztürk, Aytaç Şahin

Yaratıcı Ekip: Uğurcan Sezen, Batuhan Erdoğan, Aylin Atabay, Fatmanur Küçükkuzucu, Serdar Çelik, Kerem Arslan

Ajans Başkan Yardımcısı Müşteri İlişkileri: Ekin Kutevu

Marka Ekibi: Çağla Ishak, Derin Doğru, Kübra Kazal

Ajans Başkan Yardımcısı Strateji: Zühre Erdoğan

Stratejik Planlama: Ege Ayakduran, Furkan Özgür

Prodüksiyon Ekibi: Açelya Ülkümen, Caner Yıldırım, Baran Çetin

Grafik Ekibi: Merve Bozkurt, Ayşin Ors, Ramazan Yurtseven, Didem Ersoy

Redaktör: Onat Bahadır