Turkcell, ÇalarkenDinlet ile derbi rekabetini cebe taşıdı
Turkcell’liler, ‘ÇalarkenDinlet ile Rengini Belli Et’ kampanyası sayesinde Fenerbahçe-Galatasaray derbisinin oynanacağı 17 Mart’ta kendisini arayanlara, arama sesi yerine destekledikleri takımının marşını ücretsiz dinletecek.
Paylaşın:
Facebook\'da paylaş Twitter\'da paylaş Yazdır
16.03.2012

Türkiye’nin lider iletişim ve teknoloji şirketi Turkcell’in 2005’ten bu yana müşterilerine sunduğu ÇalarkenDinlet servisinin yeni kampanyasıyla Fenerbahçe - Galatasaray derbisi öncesinde taraftarlara ezeli rekabeti cep telefonlarına taşımave takımlarını marşlarıyla destekleme imkanı sunuyor.

ÇalarkenDinlet ile Rengini Belli Et kampanyası ile, FB ya da GS yazıp 1040 a gönderen herkes 17 Mart büyük derbi günü ÇalarkenDinlet servisini ücretsiz kullanarak, destekledikleri takım marşını arayanlara dinletebilecek. Fenerbahçeliler arayanları “arama sesi” yerine “100. Yıl Marşı” ile karşılarken, Galatasaraylılar “Çıldırın Marşı” ile takımlarını cepten destekleyecek. Üstelik bu destek için ekstra hiçbir ücret ödemeyecekler.

İsteyenler 17 Mart günü dinlettikleri şarkıyı değiştirebilecek, 8060’i ücretsiz arayıp Takım Marşları kategorisine giderek en son tezahürat ve marşları seçip dinletebilecek.

En sevilen şarkılardan dizi müziklerine yüzbinlerce ücretsiz ÇalarkenDinlet

Turkcell’lilerin standart “arama sesi” yerine kullandıkları müzikle kişiliklerini yansıttığı ÇalarkenDinlet’e abone olmak tüm vergiler dahil aylık yalnızca 3TL. ÇalarkenDinlet aboneleri; şarkılar, dizi müzikleri ve kahramanlarının komik karşılama mesajları ve ses efektlerinden oluşan yüzbinlerce içerikten dilediklerini başka hiçbir ücret ödemeden seçebiliyorlar.

Turkcell ÇalarkenDinlet servisinin ayarlarını gerçekleştirerek belirli kişi ve gruplara istenen zamanda özel bir ÇalarkenDinlet şarkısının çalmasını sağlamak mümkün. Turkcell’liler, istedikleri şarkıları 8060 i ücretsiz arayarak,www.calarkendinlet.com adresi üzerinden ya da şarkının ÇalarkenDinlet kodunu yazıp 8060’a kısa mesaj ile göndererek seçebiliyorlar.


Ek Belgeler Tümünü indir
  • Basın Görseli
  • ÇalarkenDinlet Logo
  • Basın Bülteni - Word Dosyası

E-Bülten Aboneliği
E-bültenimize üye olmak için e-posta adresinizi yazınız.

3 milyar 93 milyon TL’yi bulan gelirin itici gücü, Turkcell Türkiye’nin performansı oldu.


16 – 19 Temmuz tarihlerini kapsayan 4 gün boyunca Turkcell müşterileri toplam 1,2 milyar dakika konuştu.


Turkcell, Emekliler Kulübü ile Ramazan Bayramı’nda huzurevi sakini büyükleri yalnız bırakmadı.